A vállalatok fejlesztéseinek humán oldalával dolgozunk. Minden szervezetfejlesztésnek az a célja, hogy a vállalat növekedjen. A növekedés a hatékonyságból, jobb működésekből fakad. A hatékonyság emberi oldalán pedig ott a szervezeti kultúra, a kommunikáció, az értékek, a bizalom szintje, az érzelmi kultúra.
A jó szervezetfejlesztési programoknak van kézzelfogható, akár pénzben, termelékenységben is mérhető eredménye. Ez pedig akkor történik meg, amikor a fejlesztés eredményeként valami megváltozik az emberek egymáshoz, a vállalathoz és a munkájukhoz való viszonyában, ezért jobban, szívesebben, könnyebben dolgoznak.
Egyre több olyan projektet viszünk, ami Európa legsikeresebb szervezetfejlesztő csoportjának, a baszk K2K Emocionando-nak a know-how-jára épül. Ők 100+ vállalatot állítottak tartósan növekedési pályára, vagy hoztak ki csőd közeli helyzetből.
Ma az emberközpontú, vevőorientált és önszerveződ vállalatok kiemelkedően sikeresek. Minden szervezet más. Ám a megközelítésünkben azonos az, hogy a folyamatba minden érintettet be kell vonni, és ez a folyamat, az új működések közös kialakítását jelenti. Azt is látjuk, hogy minden szervezet mást „bír el”, de a lényeg az, hogy a fejlesztés „életre keljen”, olyan folyamatok, működések induljanak el, amelyek aztán organikusan tovább alakulnak, amelyeket már nem változásként, hanem folyamatos növekedésként tapasztalunk meg.