Vezetésfejlesztéseinkkel azt a vezetőt szolgáljuk, aki képes bizalomra építeni a csapata működését, és aki elfogadja, hogy vezetni folyamatos tanulás, fejlődés és változás – személyes szinten is. Tapasztalatunkkal és szakmaiságunkkal nem tanácsadói, hanem kísérői és társai akarunk lenni a munkájában. Akkor és úgy, ahogyan ez a céljai elérésben a legjobban támogatja.
Miért érdemes vezetőket fejleszteni?
%
A munkavállalói elkötelezettség 70%-ban a vezetési stíluson és a bizalom szintjén múlik. (Gallup)
%
10-ből csak 2 munkavállaló mondja, hogy a vezetője hatékonyan támogatja a kiváló teljesítményében. (Gallup)
%
Az esetek 50%-ában a távozás okaként a kilépő munkavállalók a gyatra vezetést nevezik meg. (Gallup)
A vezetőket abban támogatjuk, hogy szervezetükkel az előttük álló kihívásoknak megfeleljenek, a kitűzött célokat elérjék. Mai tudásunk szerint ehhez a legfontosabb vezetői kompetenciák: feladat- és kapcsolat dimenziók egyensúlyban tartása, magas bizalom és felhatalmazás, erősségen alapuló teljesítménymenedzsment. Nemzetközi kutatások és tapasztalatunk is azt igazolja, hogy ez a működés a vállalat egészére pozitívan hat – mind a munkavállalók motivációja és hűsége, mind a bevételi célok elérése szempontjából.
Milyen a jó vezető?
Bátor és jövőorientált
Nem ragaszkodik a hierarchikus rendszerhez, túl akar lépni a berögzült működéseken, és a fiatal generációkban nem problémát, hanem lehetőséget lát. Elég bátor és nyitott ahhoz, hogy szembe nézzen önmagával, és ha kell, új úton induljon el a sikeresség felé.
Inspirál és felhatalmaz
Felismeri és támogatja a kollégák erősségeit, megbízik szakmai kompetenciáikban, így teret nyit az innovatív, minőségi és gyors munkavégzésnek. Megérti, hogy a vállalat eredményességének kulcsa az, ha a dolgozók nem passzív végrehajtói, hanem aktív résztvevői a döntéshozatalnak.
Bízik és bizalmat épít
Őszinte, alázatos és inspiráló, a csapatát nem fenyegeti, nem szorítja háttérbe. Transzparensen kommunikál, az információkat nem tartja vissza, és ösztönzi a kollégákat a játszmák és versengések helyett a magas bizalmi szinten történő együttműködésre.
Hogyan működik a programunk?
Témák
Vezetői képzésünkben azokra a tényezőkre fókuszálunk, amelyek az emberi működés általános jellegzetességeiből következően területtől, iparágtól, vezetési szinttől nagyrészt függetlenül meghatározhatják egy vezetett csoport működését, egy vezető sikerességét.
- Vezetői önismeret – evolúciós modell
- Vezetői hitelesség
- Kommunikáció: storytelling, vezetői nyelvhasználat
- A vezetés 3 dimenziója: kapcsolat, feladat, változás
- A “törzsi” modell
- Thomas motivációs modellje
- A bizalom működése
- A pszichológiai biztonság szerepe a teljesítményben
- Feladatkiadás, delegálás, empowering
- Követés, kontroll, következmény
- Önmenedzsment és a vezető
- Új munkavégzési formák – bizalom és kontroll
- Visszajelzés: dicséret, fejlesztő, értékelő, lezáró
- Aktív-konstruktív választechnika
Eszközeink
Fejlesztéseinkre folyamatként tekintünk. Meggyőződésünk – melyet tapasztalatunk is alátámaszt –, hogy a vezetői tréningek egyéb eszközökkel történő támogatása növeli a programok sikerességét és a költségkeret hatékonyabb kihasználását.
- Vezetői tréning
- Csoportos és egyéni coaching
- Action learning
- Kérdőívek (360 fokos mérés, FACET5, DISC személyiségteszt)
- Gamification
Kiknek ajánljuk?
- Vezetőknek önálló képzésként minden vezetői szinten
- Vezetőknek szervezetfejlesztés részeként
- Agilis vezetőknek