MIKRO- ÉS KISVÁLLALATOKNAK

A csapaton belüli együttműködéssel, kommunikációval és a feladatok elosztásával kapcsolatos problémákkal nemcsak a nagyobb vállalatok különböző területein dolgozóknak kell megküzdeniük – az ezekből fakadó konfliktusok a kisebb szervezetekben is felüthetik a fejüket. Mi a saját nehézségeinkre megtalált megoldásokat nagyvállalatokhoz már sikerrel vittük el, és szeretnénk a hozzánk hasonló mikro– és kisvállalatokhoz is eljuttatni ezeket.

Ehhez egy olyan szolgáltatást alkottunk meg – saját, pandémia alatt szerzett tapasztalatunkra alapozva, – amellyel rövid idő alatt javíthatunk a csapat eredményességén.

TEAM BOOSTER

Team booster szolgáltatásunk két olyan elemet erősít meg a csapatban, amelyek megerősítik az alapmotivációt és gördülékennyé teszik a közös munkát. Ez a két elem az igazságosság és az őszinteség, transzparencia. Ezeket olyan teal gyakorlatokkal és eszközökkel lehet fejleszteni, amelyeket a kollégák már másnap alkalmazhatnak és hasznosíthatnak, szinte azonnal javítva az együttműködést. Ráadásul ahhoz, hogy a csapat elinduljon a jobb működés felé, nincs szükség több napos vagy hetes tréningre – már egy workshop elég ahhoz, hogy a kollégák megtegyék az első lépéseket!

Szolgáltatásunk felépítése:

1. Beszélgetés a vezetővel
Egy fél-egy órás személyes vagy online találkozó során felmérjük a leendő ügyfél igényeit és átbeszéljük, hogy a vezető hol és miben látja az elakadást. A beszélgetés ingyenes – akkor is, ha partnerünk végül úgy dönt, hogy mégsem veszi igénybe a szolgáltatást.
2. Mérés
A vezető után a munkavállalókat is megkérdezzük kérdőív vagy igény szerint személyes interjúk formájában, így teljes képet kaphatunk a fennálló problémákról.
3. Workshop
Egy 4 órás workshop keretében közösen elemezzük a kérdőívek / interjúk eredményeit (akár anonim módon), majd a résztvevők 3 olyan eszközt kapnak és próbálnak ki a gyakorlatban, amelyek a tervezést és a feladatok transzparens és igazságos elosztását valósítják meg.
A 3 eszköz együttes használata mérhető eredményeket hoz, már az első 90 napban.
4. Utánkövetés
A workshop eredményeit utánkövetjük, amennyiben a megrendelő ezt kéri. Bár ez opcionális elem, mégis ajánljuk, mert a kérdőíves visszamérés egzakt eredményt ad, egy csoportos munka a tapasztalatokról pedig segíti a beépülést és a további fejlődést.

Áraink:

A szervezet méretétől függően a workshopot az alábbi létszámokkal tartjuk:

  • 5-10 fő – 20.000 Ft + áfa / fő
  • 11-15 fő – 18.000 Ft + áfa / fő
  • 16-20 fő – 16.000 Ft + áfa / fő
  • 5 fő alatt illetve 20 fő fölött egyedi árajánlatot adunk.

Az ár tartalmazza a Munka érték kérdőívvel való mérést &csoportriportot is.

A személyes interjúk ára 12.000 Ft + áfa / fő / 45 perc.

Az ajánlott utánkövetés ára létszámtól függetlenül 150.000 Ft + áfa

A workshop mellé igény szerint könyvcsomag is vásárolható Frederic Laloux A jövő szervezetei / Illusztrált kiadás műveiből.

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette az érdeklődését, foglaljon időpontot egy ingyenes beszélgetésre!

A jövő szervezetei könyvek

Frederic Laloux A jövő szervezetei című művében foglalta össze a teal működés alapvetéseit. A könyv magyar nyelvű verziójának kizárólagos magyarországi kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy a kiadvány immár második kiadása mellett az illusztrált verziót is egyre növekvő érdeklődés mellett forgalmazhatjuk.