EMPLOYEE EXPERIENCE

Ahol a munkavállalónak rossz, ott az ügyfélnek is rossz lesz. Ha az ügyfélnek rossz, akkor a vállalat eredményessége is sérül. Ezért a munkavállalói igények mögé nézünk és olyan új működéseket, megoldásokat dolgozunk ki ügyfelünkkel együtt, amelyek könnyebbé, eredményesebbé és örömtelibbé teszik az ott dolgozók munkáját.

Miért fontos az employee experience?

A bizalom, az értelmesség, a fair play tiszta helyzeteket, pozitív élményeket teremt a munkavállalóknak.

%

A munkavállalók 51%-a aktívan keres új állást. (Gallup)

%

A dolgozók 63%-a úgy hiszi, hogy olyan munkát, mint a jelenlegi, bármikor talál. (Gallup)

%

Az emberek 64%-a úgy gondolja, hogy náluk nem jó a munkakultúra. (Gallup)

Melyek a jó employee experience ismérvei?

Kapcsolat

A cég mellett hosszútávon elköteleződött munkavállalók számára a kapcsolatok és feladatok terén megbízható, kiszámítható, a haladást biztosító közeg kialakítása szükséges, amelynek alapja a pszichológiai biztonság.

Önállóság

Azok a szervezetek, amelyek képesek túllépni a sok esetben gátló hierarchikus rendszeren, és felismerik, hogy a döntéseket az adott kérdésben leghozzáértőbb kollégák szintjén kell meghozni, ösztönzők nélkül is képesek motiválni és elkötelezni a munkavállalókat.

Igazságosság

A jövőbiztos szervezetek kialakításának alapköve, hogy olyan környezetet hozzunk létre, amely mind a munkáltató, mind a munkavállalók számára win-win helyzetet teremt. Az elkötelezett, innovatív munkavállalók nélkülözhetetlenek a létszámnövekedés nélküli hatékonyságnöveléshez.

Hogyan működik a programunk?

Témák

Minden vállalat a számára legmegfelelőbb, legrátermettebb embereket keresi, és ha megvannak, akkor meg is akarja őket tartani. Vannak a megtartó vállalati környezetnek egyetemes és egyedi jellemzői – mi ezekkel dolgozunk.

  • Kapcsolatok minősége
  • Igazságosság
  • Önállóság, felhatalmazás
  • Helyem a szervezetben
  • Bizonytalanságkezelés
  • Energia – öröm
  • Kapcsolatok – bizalom
  • Egyéni és csoportos sikeresség

Eszközeink

Employee experience programjaink központjában a szervezet és a munkavállalók számára is hatékonyan elsajátítható készségek, viselkedések és működések állnak. Mert a vállalat a munka helye. A munka pedig lehet értelmes, békés, kielégítő, inspiráló, elvégezhető, sikerrel jutalmazó.

  • Hőtérképezés
  • Employee journey feltárása
  • Fókuszcsoportok
  • Munkacsoportok
  • Egyéni fejlesztés
  • Csoportos fejlesztés

Milyen szervezeteknek ajánljuk?

  • Akik növelnék a munkaerőmegtartást
  • Akik sikeresebb, boldogabb szervezetet szeretnének
  • Akik tehetséges emberekkel akarnak dolgozni

 

Szolgáltatásaink online is elérhetőek, beszélgessünk!

A jövő szervezetei könyv

Frederic Laloux A jövő szervezetei című művében foglalta össze a teal működés alapvetéseit. A könyv magyar nyelvű verziójának kizárólagos magyarországi kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy a kiadvány immár második kiadását is egyre növekvő érdeklődés mellett forgalmazhatjuk.

Teal közösség

Csatlakozzon hozzánk Ön is!

A csoportnak havi rendszerességgel találkozókat is szervezünk, illetve hírlevél formájában értesítünk minden feliratkozót a témával kapcsolatos aktualitásokról.