Ahol a munkavállalónak rossz, ott az ügyfélnek is rossz lesz. Ha az ügyfélnek rossz, akkor a vállalat eredményessége is sérül. Ezért a munkavállalói igények mögé nézünk és olyan új működéseket, megoldásokat dolgozunk ki ügyfelünkkel együtt, amelyek könnyebbé, eredményesebbé és örömtelibbé teszik az ott dolgozók munkáját.
Miért fontos az employee experience?
A bizalom, az értelmesség, a fair play tiszta helyzeteket, pozitív élményeket teremt a munkavállalóknak.
%
A munkavállalók 51%-a aktívan keres új állást. (Gallup)
%
A dolgozók 63%-a úgy hiszi, hogy olyan munkát, mint a jelenlegi, bármikor talál. (Gallup)
%
Az emberek 64%-a úgy gondolja, hogy náluk nem jó a munkakultúra. (Gallup)
Melyek a jó employee experience ismérvei?
Kapcsolat
A cég mellett hosszútávon elköteleződött munkavállalók számára a kapcsolatok és feladatok terén megbízható, kiszámítható, a haladást biztosító közeg kialakítása szükséges, amelynek alapja a pszichológiai biztonság.
Önállóság
Azok a szervezetek, amelyek képesek túllépni a sok esetben gátló hierarchikus rendszeren, és felismerik, hogy a döntéseket az adott kérdésben leghozzáértőbb kollégák szintjén kell meghozni, ösztönzők nélkül is képesek motiválni és elkötelezni a munkavállalókat.
Igazságosság
A jövőbiztos szervezetek kialakításának alapköve, hogy olyan környezetet hozzunk létre, amely mind a munkáltató, mind a munkavállalók számára win-win helyzetet teremt. Az elkötelezett, innovatív munkavállalók nélkülözhetetlenek a létszámnövekedés nélküli hatékonyságnöveléshez.
Hogyan működik a programunk?
Témák
Minden vállalat a számára legmegfelelőbb, legrátermettebb embereket keresi, és ha megvannak, akkor meg is akarja őket tartani. Vannak a megtartó vállalati környezetnek egyetemes és egyedi jellemzői – mi ezekkel dolgozunk.
- Kapcsolatok minősége
- Igazságosság
- Önállóság, felhatalmazás
- Helyem a szervezetben
- Bizonytalanságkezelés
- Energia – öröm
- Kapcsolatok – bizalom
- Egyéni és csoportos sikeresség
Eszközeink
Employee experience programjaink központjában a szervezet és a munkavállalók számára is hatékonyan elsajátítható készségek, viselkedések és működések állnak. Mert a vállalat a munka helye. A munka pedig lehet értelmes, békés, kielégítő, inspiráló, elvégezhető, sikerrel jutalmazó.
- Hőtérképezés
- Employee journey feltárása
- Fókuszcsoportok
- Munkacsoportok
- Egyéni fejlesztés
- Csoportos fejlesztés
Milyen szervezeteknek ajánljuk?
- Akik növelnék a munkaerőmegtartást
- Akik sikeresebb, boldogabb szervezetet szeretnének
- Akik tehetséges emberekkel akarnak dolgozni