EGYMÁSRA ÉPÜLŐ FOLYAMATOK

– EGYMÁSRA UTALT CSAPATOK

Célkitűzések

Az azonos folyamat(oka)t működtető területek, csapatok egymásra vannak utalva. A folyamat végén mindig egy külső szereplő, ügyfél áll. A teljes folyamat minősége ott csapódik le nála. A területek közötti folyamatok és a mögöttük levő emberek megismerése, megértése közös térképezés és visszajelzések során lehetséges. Az ilyen munka célja az, hogy a teljes rendszert átlássák a benne dolgozók, a megértés által pedig a hajlandóságuk növekedjen az aktív, kezdeményező együttműködésre. A teljes folyamatért érezzenek felelősséget úgy, hogy a saját munkájukért is, és a kimeneti-bemeneti pontok minőségéért is dolgoznak.

Elméleti háttér, modellek

  • Laloux önmenedzsment modellje
  • Brene Brown: Empátia
  • Mind mapping technika
  • Logan: „törzsek” a munkahelyen
  • Thomas motivációs modellje

A tréning eredményeként a résztvevők

  • A teljes folyamatot nagy léptékben átlátják feladat és emberi/kapcsolat oldalon.
  • Tisztában lesznek a kapcsolódási pontokon dolgozó kollégák helyzetével, szükségleteivel, és ezeket elfogadják, támogatóan állnak hozzá.
  • Mély megértés alakul ki bennük a saját munkájuk és az ügyfélélmény között.
  • Közös pontokat, motivációkat fedeznek fel, ami tovább mozdítja őket a kiválóság irányába.
  • „Saját”-jává válik a folyamat egésze.
  • Könnyebben, több bizalommal dolgoznak, gyorsulás és minőségi elmozdulások várhatóak, pozitív irányban.

Szolgáltatásaink online is elérhetőek, beszélgessünk!

A jövő szervezetei könyv

Frederic Laloux A jövő szervezetei című művében foglalta össze a teal működés alapvetéseit. A könyv magyar nyelvű verziójának kizárólagos magyarországi kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy a kiadvány immár második kiadását is egyre növekvő érdeklődés mellett forgalmazhatjuk.

Teal közösség

Csatlakozzon hozzánk Ön is!

A csoportnak havi rendszerességgel találkozókat is szervezünk, illetve hírlevél formájában értesítünk minden feliratkozót a témával kapcsolatos aktualitásokról.